Bij OXO werden in 5 jaar tijd maar liefst 25 baby’s geboren bij de werknemers. Het leven als nieuwe mama of papa – en vooral hoe dat leven makkelijker zou kunnen – werd al snel het gespreksonderwerp van de werknemers. Zo werd een nieuw merk: OXO Tot.
De missie van het merk? Die probleempjes oplossen waarvan je niet eens wist dat je ze had, en zo gebruiksvoorwerpen praktischer maken, voor ouders én kindjes. Wat dacht je van drinkbekers met antislip? En wat vind je van kleine diepvriesdoosjes voor babyvoeding?
OXO Tot maakt producten waarvan je denkt: ‘Waarom heeft niemand hier ooit eerder aan gedacht?’ Het antwoord? Omdat niemand ooit echt heeft gekeken. Hoe houden baby’s hun lepel precies vast? Waar raakt hun neusje hun beker wanneer ze drinken? Hoe worden papflessen schoongemaakt? Gewapend met een antwoord op al deze en nog meer vragen maken ze bij OXO Tot gebruiksvoorwerpen een stuk praktischer.
Drinken | Bewaren | Accessoires |